Roll-Up Banner
Reklamebanner – Roll-up bannere med tryk
Leder du efter det perfekte blikfang til din udstilling, butik eller dit event, så er et reklamebanner, eller et Roll-up banner som det også kaldes, sikkert det, du leder efter. Vores roll-up bannere er elegante, flotte og hjælper dig med at tiltrække besøgende. De kan sættes op ved mange salgsfremmende aktiviteter, såsom i indkøbscentre, showrooms, restauranter, events, messer og udstillinger. Mulighederne er mange! Vores roll-up bannere kommer i forskellige varianter, der passer til de fleste forretnings- og budgetmæssige krav. Hvert banner leveres i en flot transporttaske, som gør det nemt for dig at transportere rundt til messer med mere.
Roll-up banner er ideelle til messer, udstillinger og salgsfremstød
Når du bestiller et reklamebanner hos os, så sørger vi for, at kvaliteten er i top. Det betyder, at vi altid tjekker, at billedet og teksten står skarpt og ikke er grynet. På den måde kan du være sikker på, at dine kunder kan læse og se dine budskaber ordentligt – selv på afstand. Det er utroligt nemt at opstille vores roll-up bannere, det tager omkring 60 sekunder fra de er pakket ud, til de står pænt op. Det betyder, at alle kan opsætte et reklamebanner. Håndterbarheden kombineret med deres lette vægt, gør dem nemme at transportere, og dermed helt ideelle til messer og ligende.
Tilbud:
Basis roll-up 200x85cm inkl. taske, hardware og print:
1 stk. pr. stk. 695,-
3 stk. pr. stk. 595,-
10 stk. pr. stk. 495,-
Priserne er ex. moms og fragt.
Basis og luksus reklamebanner?
Hos BL-Graphic finder du både en luksusudgave og en basisudgave, hvor forskellen holdbarheden på selve foden. Det betyder, at du skal vælge luksusudgaven, hvis du planlægger at bruge dit banner ofte eller, hvis det skal stå et sted, hvor det er mere udsat, såsom udenfor eller på en gang i et storcenter.
Skal du bruge en smart og praktisk roll-up eller har du spørgsmål til vores produkter, så kontakt os gerne via mail eller på telefonnummer +45 42 48 00 26, så finder vi den helt rette løsning for jeres virksomhed.